Par mums Kontakti
Seko mums: Facebook Youtube Google+ LinkedIn Instagram

Aprīkojums

MAFI piedāvā sekojošus aprīkojumu veidus:

  • Izliektie savienojumi traktoriem
  • Autokrāvēju izliektie savienojumi
  • Termināltraktoru balasta atsvari

 

Izliektie savienojumi traktoriem

MAFI izliektos savienojumus izmanto ruļļu/kravas piekabju pārvietošanai.

Izliektais savienojums var būt noņemams vai fiksēts. Noņemams izliektais savienojums tiek uzstādīts traktoram tikai nepieciešamības gadījumā, savukārt fiksēts izliektais savienojums tiek iebūvēts ruļļu/kravas piekabē. Izliekto savienojumu var izvēlēties pēc tam, kad pieņemts lēmums par traktora piektā riteņa slodzi.

SH 36 maksimālā kravnesība ir 36 000 kg, bet SH 45 — 45 000 kg. Ar to var pārvadāt kravas, kuru svars pārsniedz 200 tonnas.

Izliektā savienojuma priekšgals tiek ievietots ruļļu/kravas piekabes sakabes tunelī. Paceļot izliekto savienojumu, sakabe automātiski bloķējas vietā. Tādējādi tiek panākta droša transportēšana.

Lai izliekto savienojumu novietotu stāvēšanai, MAFI ir pieejama speciāli izstrādāta stāvēšanas kārba. Kad izliektais savienojums nav nepieciešams, to var droši novietot stāvēšanai, lai traktoru izmantotu citiem pārvadāšanas darbiem.

 

Autokrāvēja izliektie savienojumi

Lai ruļļu paletes droši pārvietotu ar autoiekrāvēju, var lietot šim nolūkam izstrādātu izliekto savienojumu (GSH). Izmantojot šo sistēmu, var pārvadāt derīgās kravas līdz 50 tonnām. 

Ruļļu paleti var manevrēt ierobežotā telpā, ievietojot un paceļot GSH priekšgalu ruļļu paletes sakabes tunelī.

Šis vienkāršais transportēšanas princips ļauj daudziem uzņēmumiem droši, ātri un — galvenais — rentabli īstenot savu iekšējo loģistiku.

Ir pieejami dažādu veidu autokrāvēju izliektie savienojumi. Tie tiek nostiprināti ar manuālu tapas bloķējumu vai ērtāku risinājumu, kas ir pieejams pašiekrāvējiem ar hidrauliski regulējamām dakšām. Šo izliekto savienojumu maksimālā kravnesība ir 16 tonnas.

Pasūtījuma veikšanas laikā autokrāvēja dakšas tuneļi tiek pielāgoti tā autokrāvēja specifikācijām, ar kuru tie tiks izmantoti.

 

Termināltraktoru balasta atsvari

Velkot piekabes ar jūgstieni, ļoti svarīga ir riteņu vilce. Lai novērstu traktora riteņu spolēšanu, uzsākot braukšanu, var uzstādīt balasta atsvaru traktora aizmugurē. Balasts var svērt līdz vairākām tonnām atkarībā no piekabes paredzamās derīgās kravas. Turklāt ir jānodrošina pareizs gaisa spiediens, lai riepām būtu pienācīga saskare ar zemi.

Ir pieejami vairāki dažādu veidu balasta atsvari, un var uzstādīt fiksētus vai noņemamus balasta atsvarus. Fiksētie balasta atsvari traktoram tiek uzstādīti pastāvīgi. Noņemamos balasta atsvarus var ievietot atsevišķā statīvā un pacelt/nolaist ar traktoru, kuram ir hidrauliska 5. riteņa strēle.

 

 

 

Atpakaļ