Rezerves daļu pārdošanas speciālists/-e

Aicinām pievienoties mūsu komandai

Rezerves daļu pārdošanas speciālistu darbam  Rīgā

Galvenie darba pienākumi:

  • SIA “INTRAC Latvija” pārstāvētās tehnikas rezerves daļu iepirkšana, pārdošana un piegāžu organizēšana;
  • Rezerves daļu uzņemšanas procesa administrēšana.

 

Prasības pretendentiem:

  • vidējā vai augstākā tehniskā vai profesionāli tehniskā izglītība;
  • vēlamā pieredze rezerves daļu iepirkšanā un tirdzniecībā;
  • labas datorzināšanas (MS Office, Internet, u.tml.);
  • pieredze Scala programmas lietošanā uzskatāma par priekšrocību;            
  • labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • aktīva, komunikabla, uz sasniegumiem orientēta personība;
  • spēja efektīvi organizēt savu darbu un mērķtiecīgi plānot laiku.

 

Piedāvājam:     

  • intensīvu darbu jaukā kolektīvā;
  • konkurētspējīgu atalgojumu;
  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • apmācību Latvijā un ārzemēs.

 

Savu CV un pieteikumu sūtiet uz info@intrac.lv “Konkursam uz vakanto rezerves daļu pārdošanas speciālista/-es vietu Rīgā”  līdz š.g. 05. aprīlim.  Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem.

 

 

 


Atpakaļ