Lietvedības sekretāre/-s

Darbam  Rīgā uz noteiktu laiku

Pienākumi:

Darbs saistīts ar lietvedības, korespondences kārtošanu, apmeklētāju pieņemšanu birojā, uzņēmuma centrālā telefona un e-pasta kontroli, kancelejas preču pasūtīšanu, viesnīcu un aviobiļešu rezervēšanu.

 

Prasības pretendentēm:

  • augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādē;
  • teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • labas  angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski);
  • iemaņas darbā ar datoru profesionāla lietotāja līmenī;
  • augsta saskarsmes kultūra;
  • komunikabilitāte.    

Piedāvājam:     

  • sociālas garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • interesantu darbu jaukā kolektīvā;
  • pieredzes iespējas starptautiskā uzņēmējdarbības vidē.

 

Savu pieteikumu un CV sūtiet uz info@intrac.lv vai pa pastu uz adresi: SIA “INTRAC Latvija” (Reģ.Nr.40003227920) Rīgā, Maskavas ielā 458, LV-1063, ar norādi „Konkursam uz vakanto lietvedības sekretāres/-a vietu Rīgā” līdz 2020. gada 24.janvārim. Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem.

Kandidātu sniegtie dati tiks apstrādāti atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem par datu aizsardzību un tiks izmantoti tikai personāla atlasei. Sīkāka informācija par tiesībām uz privātumu mūsu mājas lapā sadaļā “Privātuma politika”.

Bruto mēnešalga no 750.00 EUR līdz 850.00 EUR.


Atpakaļ