Rezerves daļu pārdošanas speciālists/-e Rīgā

Būvtehnikas rezerves daļu pārdošanas speciālistu/-i Rīgā

 

Aicinām pievienoties savai komandai 

Būvtehnikas rezerves daļu pārdošanas speciālistu/-i Rīgā

Galvenie darba pienākumi:

  • Klientu apkalpošana, rēķinu sagatavošana.
  • Rezerves daļu piedāvājumu gatavošana.
  • Darbs ar rezerves daļu katalogiem.
  • Rezerves daļu pasūtīšana un iepirkšana.
  • INTRAC rezerves daļu sortimenta popularizēšana.
  • Datu apstrāde.

Prasības pretendentiem:

  • vidējā vai augstākā tehniskā vai profesionāli tehniskā izglītība; 
  • vēlama pieredze darbā ar rezerves daļu katalogiem, iepirkšanu un tirdzniecību;
  • labas datorzinības un prasmes (MS Office, Internet, u.tml.);
  • labas latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu valoda sarunvalodas līmenī;
  • aktīva, komunikabla, ieinteresēta, uz sasniegumiem orientēta personība;
  • spēja efektīvi un patstāvīgi organizēt savu darbu un mērķtiecīgi plānot laiku;
  • spēja prioritarizēt darba uzdevumus;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:

  • konkurētspējīgu atalgojumu;
  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • apmācības Latvijā un ārzemēs;
  • izaugsmes iespējas;
  • darbu jaukā kolektīvā.

 

Bruto atalgojums: sākot no 1200,- līdz 1700,- EUR mēnesī.

Savu pieteikumu un CV sūtiet uz e-pastu: gints.verners@intrac.lv līdz š.g. 20.janvārim.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem. 

Kandidātu sniegtie dati tiks apstrādāti atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem par datu aizsardzību un tiks izmantoti tikai personāla atlasei. Sīkāka informācija par tiesībām uz privātumu mūsu mājas lapā sadaļā “Privātuma politika”.

Rēzeknes servisa centra servisa darbu vadītājs/-a

Rēzeknes servisa centra servisa darbu vadītājs/-a

Sakarā ar uzņēmuma izaugsmi un attīstību, aicinām pievienoties savai komandai

Rēzeknes servisa centra servisa darbu vadītāju

Pienākumi:

Darbs saistīts ar uzņēmuma pārstāvētās industriālās un lauksaimniecības tehnikas klientu apkalpošanu, mehāniķu darba organizāciju, kontroli un servisa dokumentācijas apstrādi.

Prasības pretendentiem:

  • tehniskā izglītība;
  • pieredze industriālās vai lauksaimniecības tehnikas un tās komponentu remonta tehnoloģiju, procesu pārzināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas latviešu valodas zināšanas;
  • datorprasmes;
  • spēja strādāt komandā;
  • "B"kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:     

  • intensīvu darbu jaukā kolektīvā;
  • motivējošu un konkurētspējīgu atalgojumu;
  • kvalitatīvas apmācības pie ražotājkompānijām;
  • veselības apdrošināšanu.

 

BRUTO mēneša atalgojums sākot no 1600,-€

 

Savu CV un pieteikumu sūtiet uz info@intrac.lv īdz š.g.23.janvārim. Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem.

 

Kandidātu sniegtie dati tiks apstrādāti atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem par datu aizsardzību un tiks izmantoti tikai personāla atlasei. Sīkāka informācija par tiesībām uz privātumu mūsu mājas lapā sadaļā “Privātuma politika”.


Atpakaļ